همکاری با دانشگاه هنر اصفهان در برگزاری کارگاه های آموزشی شبیه سازی انرژی

بنا بر پیگیری های انجام شده توسط شرکت مهندسین مشاور آرشیدز در زمینه برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت تر کارگاه های شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر و کارگاه شبیه سازی سیستم های خورشیدی با نرم افزار پلی سان و ارائه مدارک معتبر و فراگیرتر برای شرکت کنندگان در این کارگاه ها، به اطلاع می رساند کارگاه های پیش رو به صورت مشترک از طرف شرکت مهندسین مشاور آرشیدز با همکاری دانشگاه هنر اصفهان در تاریخ های تعیین شده برگزار خواهد گردید.

ضمنا بنا بر درخواست شرکت کنندگان جهت صدور مدرک شرکت در کارگاه ها، این مدارک نیز به صورت مشترک از طرف شرکت مهندسین مشاور آرشیدز و دانشگاه هنر اصفهان به شرکت کنندگان در کارگاه تابستانه اعطا می گردد. همچنین با هدف تامین شرایط استفاده از این مدارک برای دانشگاه های خارج از کشور، این مدارک به زبان انگلیسی صادر می گردند.

این کارگاه ها شامل دو کارگاه کارگاه آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر و کاربرد عملی آن در پروژه های اجرایی و پژوهشی و شبیه سازی سیستم های خورشیدی با نرم افزار پلی سان و کاربرد آن در طراحی ساختمان های انرژی صفر می باشد که کارگاه آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر نیز در قالب سه کارگاه زیر برگزار می گردد و شرکت کنندگان بر حسب دانش قبلی خود می توانند در یک، دو یا هر سه کارگاه شرکت نمایند.

1 – کارگاه آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر: 16 ساعت
2 – کاربرد عملی شبیه سازی انرژی در طراحی ساختمان های کم انرژی و پروژه های پژوهشی: 8 ساعت
3 – کارگاه پیشرفته شبیه سازی سی اف‌دی، نور روز، تحلیل اقتصادی و تولید کربن: 8 ساعت

به شرکت کنندگان در هر یک از این کارگاه ها، مدرک شرکت در کارگاه از طرف شرکت مهندسین مشاور آرشیدز و دانشگاه هنر اصفهان اعطا می گردد.

ثبت نام در این کارگاه ها بصورت آنلاین انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن